In opdracht van de gemeente Texel houd ik mij bezig met webcare en online & social media monitoring. Hiervoor zetten wij webcaretool OBI4WAN in: een all-in-one oplossing voor online en offline media monitoring, webcare, chatbots en media insights. OBI4WAN biedt relevante inzichten over je reputatie, branche en stakeholders en daarmee de mogelijkheid je reputatie te managen. Webcare is niet meer weg te denken. Niet alleen commerciële organisaties zetten webcare in, ook overheden en non profit-organisaties maken er succesvol gebruik van.
OBI4WAN: “Social media monitoring maakt het mogelijk om relevante topics, events en crisis rondom je organisatie in kaart te brengen. Je identificeert en meet de invloed van stakeholders op de merkreputatie, zodat je tijdig kunt reageren op basis van realtime inzichten.
De OBI Brand Monitor ondersteunt de communicatieprofessional in het managen van de online en offline reputatie van de organisatie. Of het nu gaat om Communicatie & PR, Woordvoering of Marketing, dynamische rapportages en data analyse voorzien je van actiegerichte inzichten om de interne organisatie up-to-date te houden over wat er speelt.” Bron: obi4wan.nl.
Dankzij een HowAboutYou-cursus is mijn OBI4WAN-kennis weer helemaal up to date!